Seed Consultants

Tempora

Context

Piata romaneasca a caselor de avocatura este foarte complexa si competitiva. In liga intai activeaza casele mari de avocatura, unde persista tendinta de desprindere a partenerilor seniori pentru a-si crea propriile case de avocatura. Mai exista si birourile locale de avocatura, care au inceput sa stabileasca aliante strategice cu cele internationale. In acest context, un avocat roman a realizat ca un model de business sanatos porneste dintr-o strategie de brand bine construita.

Provocare

Viziunea de business a acestuia l-a condus catre implementarea conceptelor de branding si reorganizarea biroului sau de avocatura sub numele Tempora, apeland la serviciile de consultanta de brand ale Seed Consultants. Misiunea agentiei era sa defineasca platforma de brand  si identitatea vizuala a acestui cabinet specializat in avocatura de business, avand la baza o echipa tanara, cu personalitati puternice si distincte, insa extrem de unita si orientata catre rezultate si eficienta.

Abordare

Pornind de la auditul intern si extern al organizatiei si analiza pietei de avocatura, valorile noului brand au rezultat firesc: unitate, transparenta, mentorship, Tempora fiind o entitate cu o personalitate de sine statatoare, nascuta din suma tuturor personalitatilor membrilor sai. Esenta brand-ului a fost articulata sub conceptul “unitatii in diversitate”, iar identitatea vizuala Tempora a luat nastere ca un joc simplu de litera si culoare. Mai mult decat atat, in linie cu valorile brandului s-a creat un teritoriu vizual si verbal, bazat exclusiv pe marturiile membrilor echipei, dovada a transparentei si importantei cuvantului in meseria pe care o practica. Astfel, “dialogul” este inceput si trebuie continuat de catre client.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Comunicare de brand
Website design
Identitate vizuala