Seed Consultants

Ruukki Romania

Context

Compania Ruukki Romania, parte a concernului international Rautaruukki Oyj Finlanda, cu activitati in industria constructiilor si cea metalurgica, a cunoscut o expansiune foarte rapida pe piata locala. Bucurestiul a devenit un punct strategic pentru companie, odata cu constructia unei unitati de productie in imediata apropiere a orasului.

Provocare

Ritmul accelerat de dezvoltare al activitatilor Ruukki Romania a determinat o crestere importanta a numarului de angajati. In organizatie devenise evidenta diferenta de culturi intre angajatii cu vechime si cei nou veniti. In acest context, managementul companiei a dorit ca toti angajatii – mai vechi si mai noi – sa fie aliniati la acelasi set de valori interne, care sa-i inspire in munca lor de zi cu zi. Seed Consultants a fost desemnata sa conduca acest proces de intelegere si asumare a valorilor brandului corporatist.

Abordare

Consultantii Seed au desfasurat un amplu audit intern, care a inclus interviuri individuale cu top si middle managementul si clientii externi ai companiei, urmate de focus-grupuri cu angajatii (atat white-collars, cat si blue-collars) si sondaje de opinie in interiorul intregii companii.

In urma acestor cercetari si analize, a fost identificat gradul de rezistenta la schimbare, structura, cultura si procesele organizationale, dar si stilul de comunicare. Concluziile extrase au fost relevante pentru definirea strategia de brand engagement, pornind de la valorile companiei. Noua strategie de comunicare interna a inclus atat noi proceduri operationale, cat si activitati comportamentale si educationale, construite in jurul a patru piloni: incredere, atitudine tanara, orientare si spirit de echipa.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Identitate vizuala
Manual de brand