Seed Consultants

PowerClub

Context

Un grup de investitori privati a decis sa creeze sub numele Power Club un lant de retail de jocuri electronice, casino si pariuri sportive, in urma unei investitii de 2 milioane de euro.

Provocare

Power Club avea la baza un model de business nou pe piata din Romania, centrat pe ideea de a oferi clientilor produse si servicii variate – de la jocuri electronice si de casino la pariuri sportive si Internet Café – intr-un ambient placut si relaxant. In acest context, agentia Seed Consultants a fost numita sa dezvolte identitatea vizuala si conceptul de branding ambiental pentru intreaga retea de unitati.

Abordare

Seed Consultants a realizat o analiza a pietei, in urma careia a putut contura strategia de brand, derivata apoi in identitatea vizuala si branding ambiental.

Identitatea vizuala are la baza un simbol heraldic, functionand ca o emblema, si isi propune sa transmita incredere, virilitate si sa sugereze ideea de apartenenta la un grup cu pasiuni comune.

Conceptul de magazin deriva din ideea de transparenta, de loc placut si relaxant, opunandu-se astfel tendintei generale din piata locala de spatiu intunecat sau chiar opac, care genereaza semnificatii negative.

La Power Club, spatiile deschise si luminoase creeaza un mediu prietenos, care, completat de abordarea calduroasa a personalului, genereaza clientilor o experienta memorabila.

Relatia cu brandul este mult mai stransa, Power Club devenind un loc de relaxare unde clientii isi dau intalnire pentru a trai emotiile pariurilor sportive, pasiunea pentru jocurile electronice sau a urmari programe sportive live.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Identitate vizuala
Branding ambiental