Seed Consultants
Stiri
Noutati
Pe caile neconventionale… ale brandingului

Pe caile neconventionale… ale brandingului

Cu fiecare proiect invatam tot mai mult cat de importanta este diferentierea si cat de mult conteaza sa gandesti diferit si sa vrei sa fii diferit decat ceilalti. De aceea, in fiecare zi ne punem si noi in practica teoria pe care o tot repetam partenerilor nostri.

Am plecat ieri din capitala spre un oras din Transilvania. Drumul drept ne-ar spune sa mergem pe Valea Oltului, insa ne-am gandit ca poate ar fi mai interesant sa incercam o alternativa. O alternativa periculoasa, ocolitoare si riscanta, dar care ne tenta. Ne tenta pentru ca Transalpina constituie o provocare pentru cel de la volan si o relaxare totala pentru toti cei din masina.

Ce e drept, nu prea ne venea sa credem ca la 5 ore de Bucuresti, intr-o zi caniculara de iunie, ne puteam afla in varful muntilor, la 13 grade si un vant furios…Transalpina e o experienta grozava, cu o sosea proaspat construita, care curge sinuos printre muntii Parangului. Ne-am bucurat de fiecare peisaj. Fiecare serpentina, fiecare culme, fiecare magarus si urma de zapada. Binenteles, au fost si parti mai… provocatoare. Soseaua nu este trasata si nu exista parapeti (nu o recomandam pentru soferii incepatori). De asemenea, exista unele portiuni de drum in constructie, unde iti poti distruge masina destul de usor (daca nu e 4×4). Dar cu bune si rele, am ajuns la destinatie, mult mai tarziu, insa incarcati de energie si bunadispozitie.

Nu mica ne-a fost mirarea sa aflam ca pe Valea Oltului au cazut pietre si soseaua a fost inchisa, formand cozi de 30 de kilometri. Coincidenta, nu? Cu siguranta e vorba de putin noroc, insa exista o lectie buna de invatat aici.

Cred ca traim intr-o epoca a brandurilor ‘altfel’. Ziceau cei de la trendwachers despre brandurile flawsome. Eu ma gandesc la faptul ca e greu sa alegi alt drum decat cel mai safe. Suntem in plina criza, intr-o tara in care lucrurile tind sa se miste mai degraba greu decat usor. Si atunci nu prea ai curaj sa-ti iei brandul in spinare si sa pleci pe Transalpina. Trebuie sa ai grija mare sa urmezi drumul ales, de intors nu prea ai cum, vor urma niste cariere de piatra, dar si cateva peisaje de neuitat. Asta pentru antreprenorii si directorii  carora le place sa isi asume riscuri. Si sa creada in potentialul brandului lor.

Si pentru cei care vor sa isi creasca brandul frumos, nu doar sa ajunga cat mai repede la destinatia finala. Pentru ei, numai respect. Sau ma inclin. Recunoasteti dumneavoastra cele doua branduri.