Seed Consultants

Ovidiu

Context

Agrofam Holding reprezinta un grup de companii care activeaza in sectorul agricol, avand in exploatare 15.000 de ha teren in Romania. In anul 2009, Agrofam a decis intrarea pe categoria de lactate, investind intr-o ferma de caprine si ovine si intr-o fabrica de procesare a laptelui in Fetesti.

Provocare

Managementul a intrezarit oportunitatea de a produce lactate pe baza de lapte de capra si oaie, identificand o nisa de piata insuficient exploatata in Romania, insa cu un mare potential. In acest context, decizia de a crea un brand propriu, intr-o prima faza local, a venit firesc, iar numele desemnat de catre companie pentru noul brand a fost Ovidiu, ferma fiind foarte aproape de orasul Ovidiu.

Echipa Seed a fost desemnata sa creeze un design de ambalaj atractiv, pentru intregul portofoliu de produse, de la lactate la branza tartinabila.

Abordare

Procesul de branding a inclus o etapa de analiza, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand – etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect Agrofam si desenarea ambalajului.

Pentru designul de ambalaj a fost dezvoltat un pattern cu o grafica traditionala, puternica si vizibila la raft prin alegerea unei culori asociate ingredientului principal, laptele. Acest aspect este regasit si in grafica logo-ului, pentru care a fost ales un font puternic, traditional si cu detalii grafice ce vorbesc despre un produs gustos si de calitate. Nota personala vine din randul motivelor grafice extrase din povestea proprie a produsului, formele din fundal redand modelul care se imprima pe produse in timpul procesului de productie. Cu o imagerie pastrata intr-un cadru natural, designul pune in valoare caracteristicile si beneficiile oferite de produs: aproape de natura, simplu, autentic.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Design de ambalaj