Seed Consultants

Intact Media Academy

Context

INTACT Media Group, cel mai important trust de media romanesc, a decis lansarea unei scoli private de media, care sa reuneasca in calitate de tutori cei mai buni profesionisti ai sai.

Noua organizatie avea obiectivul de a pregati o noua generatie de jurnalisti si de a descoperi tineri talentati, ambitiosi si inteligenti, care sa fie ulterior cooptati in trust.

Provocare

Scoala de media avea nevoie de un nume, o identitate vizuala atractiva pentru targetul tanar si un teritoriu vizual care sa diferentieze brandul academic fata de ceilalti jucatori din piata. Provocarea Seed Consultants era de a stabili gradul de inrudire a noului brand cu trustul – mama, INTACT Media Group, atat la nivel verbal, cat si vizual.

Abordare

Dupa intelegerea pietei si discutiile detaliate cu managementul noii scoli media, consultantii de la Seed au recomandat denumirea de “Intact Media Academy”, care avea drept avantaj transferarea notorietatii trustului catre brandul nou creat. Pe de alta parte insa si existenta unei institutii profesioniste de invatamant aducea asocieri pozitive brandului Intact Media Academy, deci aceasta strategie a fost una benefica pentru ambele branduri.

In continuare, a fost dezvoltat teritoriul vizual al brandului pornind de la conceptul de divertisment si glamour, datorita aspiratiilor celor mai multi tineri din audienta vizata de a deveni staruri. In acelasi timp insa identitatea pastreaza si o legatura cu brandul mama prin folosirea culorilor atribuite logo-ului Intact Media Group.

Designul noii identitati a fost creat pornind de la imaginea luminii produsa de blitz-ul aparatului de fotografiat si sugereaza mirajul lumii showbiz-ului, fascinatia pe care aceasta o manifesta asupra tinerilor dornici sa urmeze o cariera in media. Universul brandului Intact Media Academy este axat pe ideea de divertisment, de glamour, dar in acelasi timp vorbeste despre profesionalism si pasiune in practicarea acestei meserii si dorinta de a simti implinirea profesionala.

 

Noul brand a avut un succes rasunator, inscrierile depasind cu 400% estimarile initiale. In urma acestei situatii, a fost creat un sistem de departajare.

Mai mult decat atat, pe langa profesionistii selectati ca profesori de managementul Intact Media Academy, au existat solicitari din partea unor jurnalisti de renume de a tine cursuri in cadrul scolii de media, si prin urmare, intreaga curricula a fost reorganizata.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Creare nume
Identitate vizuala
Website design
Branding ambiental