Seed Consultants

Ghimpele

Context

In 2007, INTACT Media Group, cel mai important trust de presa romanesc, a dezvoltat un nou produs media care sa completeze portofoliul sau de branduri: un saptamanal national de atitudine si satira sociala, cu editii locale.

Provocare

Noua publicatie urma sa poarte denumirea Ghimpele, un saptamanal cu analize incisive si editoriale acide, care semnala abaterile din societatea romaneasca. Agentia Seed Consultants a fost numita sa conduca procesul de creare a noului brand, de la teritoriul vizual si pana la paginatia ziarului.

Abordare

Sub promisiunea de brand “ziarul cetateanului nemultumit”, Seed Consultants a dezvoltat o identitate vizuala care sa transmita incisivitatea editoriala si fermitatea opiniilor. Printr-un efect grafic, logo-ul desenat pentru ziar pare ca zgarie pagina, ca o penita care strapunge hartia din pricina unui scris articulat, taios, marcat de indignare, manie sau hotarare. Layoutul de pagina a fost construit in urma unor analize atente si documentari ample de structurare grafica a ziarelor. Departamentul de design grafic al Seed Consultants a creat reguli si template-uri bine definite, de la punerea in pagina si organizarea paginii, la definirea ritmului continutului.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Identitate vizuala