Seed Consultants

Financiarul

Context

INTACT Media Group, cel mai important trust de presa romanesc, a decis la sfarsitul anului 2007 extinderea portofoliului de produse media prin lansarea unui cotidian economic, bazandu-se pe succesul inregistrat de saptamanalul Saptamana Financiara si de expertiza si talentul jurnalistilor din trust.

Provocare

Noul cotidian urma sa poarte denumirea “Financiarul” si sa aiba un continut actualizat, analize incisive si o echipa redactionala experimentata. In acest context, echipei Seed Consultants ii revenea misiunea de a identifica o pozitionare relevanta si de a crea un brand cu o personalitate puternica si definita, un brand competitiv intr-o piata dominata de branduri cu traditie.

Abordare

Seed Consultants a dezvoltat o serie de workshop-uri strategice si creative cu echipa de proiect din partea clientului, in baza carora a luat nastere platforma noului brand. Puterea echipei, dinamismul si precizia sunt valorile care stau la baza brand-ului Financiarul. Identitatea vizuala transmite esenta brand-ului, “pofta de business”, prin seriozitatea si caligrafia fontului, dar si jocul de culori si accentul dat de prezenta simbolului. Brandul Financiarul s-a impus pe piata locala si a reusit sa detroneze branduri cu vechime, devenind unul dintre cele mai importante cotidiene de business din Romania.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Identitate vizuala