Seed Consultants

Ciserom

Context

Piaţa românească a şosetelor este formată dintr-un număr restrâns de branduri care au reuşit cu greu să-şi construiască notorietatea. Intrarea pe piaţă a produselor de import a acaparat treptat atenţia consumatorilor. În prezent pe piaţă domină produsele de import, a căror calitate şi preţ se plasează la două extreme opuse: fie sunt de înaltă calitate, fie de origine îndoielnică.

Provocare

Ciserom este o companie producatoare de şosete capabile să se afle în competiţie cu ceilalți jucători de pe piaţa de profil. Cu o tradiţie de 85 de ani, brandul  a cunoscut o puternică expansiune dupa anii 1990. Retehnologizarea companiei a reprezentat punctul de plecare în dezvoltarea acestei. Provocarea noastră a pornit din dorinţa de reactivare a interesului consumatorilor faţă de brandurile româneşti cu tradiţie. În acest sens, s-a simţit o acută nevoie a revitalizării imaginii brandului Ciserom, conturarea unor valori compatibile cu modul de lucru al companiei şi a unei identități vizuale dinamice menite să susţină brandul.

Abordare

Seed Consultants a acceptat provocarea de a transforma Ciserom  în cel mai de valoare brand de şosete din România.

Dezvoltarea noii identităţi vizuale a reprezentat o nouă provocare pentru designerii nostri. Logo-ul dezvoltat îmbină cu succes direcţia de culoare cu cea de tradiţie. Astfel, acesta este capabil să transmită încredere şi bună-dispoziţie, entuziasm, poftă de viaţă, libertate, sentimente pe care le poţi trăi când porți haine din materiale naturale, cu o textură plăcută și  cu o personalitate congruentă cu a ta. Identitatea vizuală înglobează valoarea tradiţiei şi cea a culorii, un ghem format din fire colorate, simbol al longevităţii şi al plăcerii de a crea lucruri colorate pentru cei dragi. Ghemul Ciserom reprezintă pata de culoare din viaţa fiecăruia,  reţeta de la care se pornește pentru o zi reuşită. Noua identitate se conectează cu cea veche doar prin păstrarea numelui CISEROM, însă aduce elemente noi şi diferenţiatoare prin introducerea fontului prelucrat, echilibrat şi dinamic, cât şi prin introducerea noului element grafic, ghemul colorat.

Odată cu noua identitate, CISEROM a resimţit şi nevoia unei schimbări la nivel de package. În acest sens echipa de design Seed a dezvoltat un nou concept de etichete ce urmează direcţia dictată de noua platformă de brand.

Servicii Prestate

Analiza brand
Analiza piaţă
Platforma de brand
Identitate vizuală
Package
Implementare