Seed Consultants

Antena 1, Valori

Context

Antena 1, una dintre cele mai indragite televiziuni generaliste din Romania, a cunoscut o crestere progresiva de-a lungul timpului, prin continutul difuzat si vedetele dezvoltate de catre postul de televiziune. Brandul Antena 1 este unul dintre canalele TV romanesti cu cea mai mare vechime, cu performante remarcabile la nivel de audiente, situandu-se intotdeauna pe primele pozitii ale clasamentelor.

Provocare

Mass media din Romania a devenit din ce in ce mai dinamica, o data cu fragmentarea pietei TV, prin aparitia numeroaselor canale de nisa, dar a altor branduri de televiziune cu continut generalist. Astfel, in anul 2009, managementul Antenei 1 a realizat importanta existentei unui teritoriu bine definit al brandului, care sa dea tonul atat comunicarii de brand, cat si programelor si formatelor difuzate. Misiunea Seed Consultants a constat in intelegerea si definirea brandului si a valorilor sale.

Abordare

Incepand de la studiile calitative si cantitative de consumator si continuand cu interviuri interne si externe cu stakeholderii Antena 1, consultantii Seed au incercat sa identifice asocierile existente si atributele brandului Antena 1.

Dupa dezvoltarea unei serii de workshop-uri strategice si creative cu top & middle managementul Antenei 1, au fost definite valorile brandului Antena 1 si relevanta acestora pentru fiecare categorie de audienta. Astfel Antena 1 a fost definit ca un brand aproape de public – prin continut relevant, abordare si programe locale, puternic – prin competitivitate si viteza de reactie si despre divertisment.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand