Seed Consultants

Angst

Context

Compania Angst este prima fabrica privata din industria produselor de carne fondata dupa anii ’90, recunoscuta la nivel local pentru calitatea superioara a produselor sale. Cu timpul, compania s-a extins si in zona de retail, detinand o retea de aproape 30 de supermarket-uri. Sub brandul Angst, compania detine reteaua de magazine si comercializeaza preparate variate din carne, de la produse traditionale romanesti pana la delicatesuri internationale, care sunt distribuite in reteaua proprie, dar si in comertul traditional si in marii key accounts.

Provocare

Expansiunea puternica a companiei, dezvoltarea jucatorilor din industria produselor de carne si patrunderea pe piata a unor noi competitori externi, a generat nevoia revitalizarii imaginii brandului Angst si crearea unor valori coerente de brand. In acelasi timp era necesara si definirea unei arhitecturi de brand care sa sprijine manifestarea brandului in categoriile in care activeaza.

Abordare

Consultantii Seed au dezvoltat o serie de workshop-uri si sesiuni interactive de lucru cu echipa de proiect din partea Angst, din care au rezultat insight-urile ce au stat la baza strategiei de brand si a noii arhitecturi. Noul brand corporatist Angst a fost creat pornind de la traditia si expertiza in domeniu, iar identitatea vizuala are la baza simbolul unei flori regale, alaturate unor pictograme cu cinci stele, ce transmit superioritatea brandului in categoria in care activeaza. Logotipul este o reinterpretare contemporana a fontului gotic pe care il folosea brandul Angst, litera complet redesenata fiind puternica si distinctiva. Redefinirea brandului a inclus si elaborarea strategiei de comunicare interna de brand, necesara pentru a face cunoscuta noua promisiune a brandului printre angajati, etapa care a avut la baza studii cantitative si calitative desfasurate printre angajati.

Servicii Prestate

Analiza de brand
Analiza pietei
Platforma de brand
Arhitectura de brand
Identitate vizuala
Comunicare interna de brand
Manual de brand