Seed Consultants

Aliphia

Context

Compania Exhelios a luat ființă în 1991, comercializând pentru prima dată unguentul Boicil Forte, binecunoscutul unguent antireumatic inventat de doctorul timișorean Boici Vasile. Deși compania era foarte cunoscută în zona  banatului, nu beneficia de o notorietate semnificativă în România.

Provocare

Provocarea agenției Seed Consultants a fost de a dezvolta o platformă de brand românesc, modern și plin de prospețime, într-o piață dominată de produse de import. Drept urmare, procesul de rebranding și actualizare a imaginii Exhelios s-a făcut prin nașterea noului brand Aliphia, umbrela sub care produsele deja existente vor fi puse.

Abordare

În urma unei abordări metodologice complexe a proiectului, procesul de rebranding s-a demarat printr-un audit al consumatorilor și a competiției urmat de unul organizațional. În urma analizelor a fost determinată platforma de brand Aliphia.  Identitatea vizuală a fost rezultatul unui important proces de evoluție creativă pentru echipa Seed, care a reușit să surprindă esența valorilor dorite de către Exhelios: frumusețe, puritate și naturalețe. Aceste elemente caracterizează într-un mod unic noul brand timișorean.

Servicii Prestate

Analiză de brand

Analiză a competiției

Dezvoltarea platformei de brand

Packaging

Strategie de marketing